Chatbots voor Bedrijven

 

People are fascinated by robots because they’re machines that can mimic life.
– Colin Angle

In de zeroes hadden we al Chatman, supersnel met MSN! Chatbots kunnen je tegenwoordig nog steeds aan het lachen maken, maar daarnaast zijn ze ook een stuk slimmer geworden. Je ziet ze steeds vaker en één voor één nemen ze langzaam de wereld over… Nee joh, geen sprake van Terminator of Westworld scenario’s. Deze manier van automatiseren zorgt juíst voor een verlichting van onze zorgen. Een chatbot kan namelijk tijdrovende taken uit handen nemen als je hem bijvoorbeeld inzet voor het beantwoorden van mails of telefoontjes. Op deze manier krijgt jouw klant meteen antwoord op zijn/haar vragen en kunnen jouw werknemers zich focussen op hun kerntaken. In de wereld van chatbots, want dat zijn er een hoop, weten wij welke jij het beste kunt inzetten. Samen kijken wij hoe jij deze nieuwe technologie strategisch kunt integreren in jouw werkzaamheden!

Wat doet een Chatbot?

Chatbots zijn programma’s die automatisch met ontvangen berichten interacteren. Deze technologie is er al een tijdje, maar door de opkomst van ‘artificial intelligence’ en ‘machine learning’ kan deze tech nu ook echt impact maken bij jouw bedrijf. De bots kunnen gesprekken voeren met jouw klanten, via tekst of spraak, en hen snel helpen met vragen en aankopen. Zet ze in op verschillende plekken, zoals je website, je social media of je telefonische berichten. Nu denk je vast, maar past een chatbot wel bij mijn bedrijf? Zo ja, waar kan ik ze dan het beste inzetten? En welke moet ik dan kiezen? In dit brede landschap van chatbots, weten wij van wanten! Met onze strategische mindset en kennis, adviseren wij jou graag, zodat jij de juiste keuzes kunt maken.

De Voordelen van een Chatbot op een Rijtje:

✓ Tijd en geld besparen: automatisering neemt werk uit handen;
✓ User experience verbeteren: chatbots helpen op een prettige manier jouw klanten sneller hun doel bereiken;
✓ 24/7 service bieden: bots zijn er om de klant 24/7 super gericht te helpen;
✓ Indruk maken: chatbots zijn een nieuwe, interactieve manier waarop klanten kunnen engagen met bedrijven.

Zelf online groeien met onze PDF!

Kennis delen is vermenigvuldigen. In deze gratis PDF lees je precies hoe je in 3 stappen online resultaat kunt halen. Zo kun je zelf aan de slag en weet je hoe je jouw online groei aan kunt pakken. Jij wilt toch ook online groeien?

(Nieuw) PDF Download
Met het invullen van de velden ga je akkoord met de privacyverklaring. Wil je weten hoe wij met jouw ingevulde gegevens omgaan, lees hier onze privacyverklaring.

Bezig met versturen