Weet jij al hoe je klanten je diensten ervaart? Weet jij al welke verbeterpunten er zijn om de ervaring voor uw
klanten prettiger te maken? Laat het door ons in kaart brengen in een customer journey.
Met een customer journey brengen wij de klantreis van jouw diensten in kaart. Hierbij wordt er gekeken naar verschillende aspecten binnen uw diensten, zoals: Hoe ervaren de klanten je diensten? Welke touchpoints zijn er? Welke kansen zijn er voor je bedrijf? Wij brengen vervolgens al deze punten in kaart om het voor uw overzichtelijk te maken.
Door de customer journey te analyseren kan je als verschillende knelpunten binnen de klantervaring ontdekken. Nieuwe kansen ontdekken om de klantervaring te verbeteren. Wij kunnen u ook advies bieden om de ervaringen voor de klant te verbeteren.
Spar met een ervaren digitaal strateeg
De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de nummer 1 in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime