Customer Journey Map

Weet jij al hoe je klanten je diensten ervaart? Weet jij al welke verbeterpunten er zijn om de ervaring voor uw
klanten prettiger te maken? Laat het door ons in kaart brengen in een customer journey.

Waarom een customer-journey?

Met een customer journey brengen wij de klantreis van jouw diensten in kaart. Hierbij wordt er gekeken naar verschillende aspecten binnen uw diensten, zoals: Hoe ervaren de klanten je diensten? Welke touchpoints zijn er? Welke kansen zijn er voor je bedrijf? Wij brengen vervolgens al deze punten in kaart om het voor uw overzichtelijk te maken.

Wat brengen wij in kaart?

  • Verschillende fases binnen een dienst
  • Touchpoints tussen het bedrijf en de klant
  • Emoties
  • Interne en externe touchpoints
  • Elke stap in de klantervaring

Door de customer journey te analyseren kan je als verschillende knelpunten binnen de klantervaring ontdekken. Nieuwe kansen ontdekken om de klantervaring te verbeteren. Wij kunnen u ook advies bieden om de ervaringen voor de klant te verbeteren.

KENNIS DELEN IS VERMENIGVULDIGEN

Kennis delen is vermenigvuldigen. In ons gratis E-book lees je precies hoe je in 3 stappen online resultaat kunt halen. Zo kun je zelf aan de slag en weet je hoe je jouw online groei aan kunt pakken. Jij wilt toch ook online groeien?

PDF Downloaden