e-mail automation

E-mail automation is niks meer dan het automatiseren van je E-mail marketing. Middels tools als bijvoorbeeld MailChimp en iContact kan je dit doen. Deze tools geven de mogelijkheid tot het inladen van e-mailadressen en automatisch mails naar de gewenste groep klanten te sturen, middels het inplannen van vooraf opgestelde mails. Het doel van e-mail automation kan uiteraard verschillen tussen het behalen van conversie, het ‚Äėtop-of-mind‚Äô blijven, het onderhouden van de klantrelaties, etc.

Een verbetering van je klantrelatie

Bedrijven hebben meestal geen tijd om ge√Įndividualiseerde berichten naar klanten te sturen. Het versturen van geautomatiseerde berichten via een E-mail platform is dan een perfecte oplossing. Hoewel E-mail automation gerobotiseerd en onpersoonlijk klinkt zorgt het juist voor brand awareness en het behouden van effectieve communicatie, waardoor bedrijven in staat zijn een betere relatie met hun klanten te verkrijgen.

KENNIS DELEN IS VERMENIGVULDIGEN

Kennis delen is vermenigvuldigen. In ons gratis E-book lees je precies hoe je in 3 stappen online resultaat kunt halen. Zo kun je zelf aan de slag en weet je hoe je jouw online groei aan kunt pakken. Jij wilt toch ook online groeien?

PDF Downloaden