Buyer Persona

Heeft uw bedrijf de ideale klant al opgesteld? Weet je al wat voor type klanten je hebt? Op wie richten jullie uw diensten?
Wij kunnen vanuit de doelgroep onderzoek verschillende persona’s opstellen voor uw bedrijf.

Waarom persona creëren?

De persona’s kunnen nieuwe inzichten bieden in hoe jij je doelgroep in beweging kan brengen. Met behulp van de persona’s kan jij je content gerichte aanbieden, omdat je een fictief persoon hebt waar jij je content op richt.

Bij het maken van een persona kijken we naar de segmenten binnen uw doelgroep. Uiteindelijk ontvangt u een rapportage met de persona’s met alle informatie.

Wat brengen wij in kaart?

  • Demografische statistieken (leeftijd, opleiding, beroep, nationaliteit, etc.)
  • Geografische statistieken
  • Doelen
  • Interesses
  • Frustraties
  • Dag indeling
  • Persoonlijkheid

De informatie die wij erin verwerken zijn gebaseerd op echte gebruikers, maar de persona’s zijn fictief.

KENNIS DELEN IS VERMENIGVULDIGEN

Kennis delen is vermenigvuldigen. In ons gratis E-book lees je precies hoe je in 3 stappen online resultaat kunt halen. Zo kun je zelf aan de slag en weet je hoe je jouw online groei aan kunt pakken. Jij wilt toch ook online groeien?

PDF Downloaden