Zo hoog mogelijk in Google komen

Stel je bent een ontwerper en maker van bordspelletjes. Je spel is geproduceerd en ligt in speelgoedwinkels. Dat is leuk en aardig, maar eigenlijk wil je natuurlijk dat klanten die de speelgoedwinkel bezoeken ook daadwerkelijk met jóúw spel naar buiten lopen. Naast de kwaliteit van je bordspel is de zichtbaarheid van je spel belangrijk voor de potentiële koper. Is jouw bordspel een familiespel? Zorg er dan voor dat je spel bij de familie-afdeling in de winkel ligt. Door het slim te spelen kun je misschien zelfs je bordspel op display krijgen of beter nog: in de vitrage van de winkel. De vitrage van de speelgoedwinkel is in de online wereld de zoekresultatenpagina van Google. Hoe hoger in de zoekresultaten, hoe feller de spotlight op jouw website.

Mogelijke stappen om je positie te verbeteren

Hoewel je pas na gedegen onderzoek kunt weten welke stappen jij het beste kunt ondernemen voor jouw bedrijf, kunnen we alvast een tipje van de sluier oplichten. Een aantal voorbeelden van de meest gangbare verbeteringen voor je zoekmachinepositie:

  • geoptimaliseerde teksten
  • zoekmachinevriendelijke technische inrichting
  • regelmatige updates voor een actieve website

Social Elephant: online marketing gericht op groei

Heb jij het gevoel dat je achterblijft op het gebied van Online Marketing? Dan kun je ervan uitgaan dat het zo is. 87% van de medewerkers van full service online marketing bureau Social Elephant zijn na 1989 geboren en dus volledig opgegroeid met het gebruik van internet. Onze jonge honden vinden het leuk om slimme producten te bedenken waardoor onze klanten online sterker zijn dan hun concurrent.

Wil jij ook Online Groeien?

Groei Plan Aanvragen
Afspraak maken

Spreek een digitaal strateeg

Spar met een ervaren digitaal strateeg

Download gratis het Thought Leader e-book

De #1 in jouw markt!  Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de nummer 1 in jouw markt wordt.

Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!

Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)